Nog niet klaar Op wintersport met me tante en oom

luiergebruiker

Gewaardeerd Lid
Het is niet waar gebeurd.

Deel 1

Eindelijk mag ik met me Tante en oom op wintersport 1 week en 5 weken bij hun thuis want me moeder en vader moeten op zakenreis 6 weken percies de zomervakantie, en me neef van 17, nicht van 19 en neefje van 3 jaar oud. Ik ben 7 en klein even groot als een peuter. Het 9 uur in de avond en dan stap ik met ouders in de auto dan gaan we naar me Tante toe rijden, het is een uur rijden en dan zijn we bij me Tante. Me Tante begroet ons joviaal en zegt tegen mijn oom zet jij de tas in de kar met Joost. En dan komt plots me vader binnen rennen en zegt tegen mijn moeder we hadden toch twee tassen, ja dat klopt hoezo, vraag je dat? , er staat er maar één in de auto, welke tas staat erin de tas met het kussen en twee broeken, oh zegt me moeder. Dan zijn we de tas met kleren vergeten geeft niet je zoon heeft de zelfde maat als mijn zoon, maar zegt mijn moeder de ski jas dan ik één ski jas en een skipak die skipak kan hé zoon wel aan doen, oke das goed zegt me moeder.
Ik geeft Willem even een kus en dan gaan we toch Joost ja dat is goed hoor schat.
Een uur later is het half elf en dan gaan in de auto ik zie dat er allen nog maar een peuterstoel vrij is me Tante zegt ja ik kon nergens een andere stoel verhoging vinden dus het is deze geworden, maar je past er wel in en voor ik het wist zat ik vast in de vijfpuntsgordel, en me neef zij nu hebben we twee peuters bij ons. Ik kon niet lachen en me Tante zei o wacht ik moet Willem nog een luier om doen want anders moet ik hem er hele tijd uithalen. En zo voor ik het weer wist had ik een luier om en toen werd ik weer in me peuterstoel getild. En zat weer vast toen gingen we rijden en gaf me neefje een speen met riem achter me hoofd vast en zij nou kan je de speen niet uitspugen. En daar zat ik dan met een luier en speen in me mond in een peuterstoel en viel in slaap. halverwege de rit kreeg ik een fruit hapje met een slab om gevooerd door me neef en kreeg daarna de speen weer in me mond gedrukt en de riem achter me hoofd. Viel ik in slaap toen we aan 8 uur in de ochtend. kwamen bij de receptie van de huisjes werd ik in een duo kinderwagen gezet en kreeg ik de gordel om en de duowagenzak dicht met me handen er in zodat ik niks kon gingen we naar de receptie en kregen we de sleutel en ik zat vast in de duowagen en me Tante ree naar het huisje toen werd ik binnen gezet en moest ik lopen met me volle luier want toen ik sliep had ik gepoept en er stonden een box in de kamer, in de keuken stonden één peutereetstoel met gordel en boven één peuterbedje met spijlen en 4 kamers met normale bedden.

Het volgende verhaal komt over een tijdje
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Ik was bedplasser en had overdag meestal geen problemen, maar als we een hele morgen of dag op de lange latten stonden moest ik altijd een luier en een plastic broekje aan. Onder mijn skipak viel dat niet verder op. Tegen de tijd dat we terugkeerden van de piste was ik vrijwel altijd nat. Ik vond dat eigenlijk wel makkelijk.
 

luiergebruiker

Gewaardeerd Lid
Deel 2

Kom we gaan een rondje lopen door de bergen maar eerst willem en ezra een schone luier anders moeten we hem uit ze pak halen. Dat gebeurde schone luier en in me pak gehezen en toen gingen we in de auto naar de bergen ik vast in de vijfpuntsgordel toen gingen we lopen door de bergen op de kwart van de route vroeg mijn nicht om tikkertje te doen ik tikte haar ze tikte me terug maar net voor ik haar weer kon tikken ging ik door me enkel en dat de zo zeer dat ik niet meer kon lopen en me Tante zei dat ziet er niet goed uit ze overlegde dat ik in de draagzak ging en ezra in de voedingzak ging en me Tante zei hier heb je wat suiker en het was een fruithapje banaan met stofje waardoor je in je broek poept gevoerd te krijgen door me nicht toen gingen we verder. Toen net voor we bij de auto waren poepte ik in mijn luier en het verspreide zich meteen door heel de luier en dat voel de zo vies en dat rook me oom ook en zij Tess, Willem heeft in ze luier gepoept nou doe als een peuter en dan ben je er ook één dus je gaat niet skiën dat zo je mogen doen maar nu niet meer. En hup in je peuterstoel toen werd ik weer vast gezet toen reden we naar ons huisje en daar kreeg ik een schone luier en inbakerslaapzak aan (dat is een slaapzak waardoor je armen niet meer kan bewegen). En werd in een peuterbed gelegt en me Tante zei nou lekker slapen peutertje van me want wij gaan skiën en je neefje mag mee maar jij niet want jij poept in je luier dus daar lag ik twee uur in me bed in een slaapzak waardoor ik niks kan toen kwam me Tante binnen en haalde me uit bed en kreeg een schone luier om en werd naar beneden gedragen en toen zijn me neef daar hebben we onze baby en toen werd ik in de peuterstoel vast gezet en kreeg ik pasta gevoerd met een baby lepel en een slab om. En werd toen weer in de inbakerslaapzak gelegt in bed.

Het volgende verhaal komt over een tijdje
 

luiergebruiker

Gewaardeerd Lid
Deel 3

Het is ochtend als ik wakker worden en probeer op te staan maar het lukt niet en dan komt me Tante binnen haald me uit de inbakerslaapzak en doet me een schone luier en romper om en zet me alvast in me skipak rits dicht drukknopen dicht en word naar benden getild en in me peuterstoel gezet en vastgezet met de gordel. En een boterham gevoerd met een slab om. We gaan zo naar de stad, Peter zet jij de duowagen buiten of nemen we de draagzakken, nee zegt me oom de duowagen ik word van uit me stoel in de duowagen getild en vast gezet met gordel de zak van de duowagen dicht met me armen er in zodat ik niks kan, en er is kans op regen zegt mijn oom. Tegen me tante en zegt pak het zeil maar. Toen zat ik met luier, in me skipak, in de duowagenzak, met regen zeil er overheen vast toen gingen we rijden en gingen een baby peuter winkel in en er werd gepraat met de winkel eigenaar en ging wat pakken weetje wat een voetenpyjama met rugrits met winny poeh er op en nieuwe luiers toen gingen we naar de plus en daar kochten ze namaak melk en een babyfles toen gingen naar het huisje en werd uit de duowagen getild schone luier omgekregen voetenpyjama aangedaan en skipak in de box gelegt en toen kreeg ik een flesje melk en werd naar bed gebracht voor me middagslaapje schone luier om in de inbakerslaapzak. Half 3 werd ik uitbed gehaald voor een fruithapje en werd in de box gelegt met babyspeelgoed. En als ik niet zou spelen geen eten en gelijk naar bed. Ik was zo dom om niet te spelen dus ik werd opgepakt en en kreeg ik de voetenpjama en skipak aan in de duowagen gelegt gordel om duowagenzak dicht en regenzeil dicht en binnen neergezet in een kast. Toen viel ik in slaap

Het volgende verhaal komt over een tijdje
 

Paddy

Superlid
Het zou leuk zijn als jullie volgen en iets leuks achterlaten.
Ik heb het verhaal nog niet gelezen, maar dit komt voornamelijk omdat het zoveel tekst is zonder alinea's en ontbrekende komma's.

Neem bijvoorbeeld de eerste zin van het 3de deel:
Het is ochtend als ik wakker worden en probeer op te staan maar het lukt niet en dan komt me Tante binnen haald me uit de inbakerslaapzak en doet me een schone luier en romper om en zet me alvast in me skipak rits dicht drukknopen dicht en word naar benden getild en in me peuterstoel gezet en vastgezet met de gordel.
Dat is 1 zin. En dat stop dan wel met een punt, maar de zin er na hoort er volgens mij nog bij:
En een boterham gevoerd met een slab om.
Wie weet is dat nog iets om bij na te denken?
Wat een optie kan zijn is om bijvoorbeeld chatgpt te gebruiken om dit soort punten op te lossen.

Bijvoorbeeld door de volgende opdracht te geven: "Voeg aan het volgende verhaal de juiste alinea's, punten en comma's toe en controleer de spelling:"
Gevolgd door je verhaal.

Dan komt er bij het 3de deel dit uitrollen:
Het is ochtend als ik wakker word en probeer op te staan, maar het lukt niet. Dan komt mijn tante binnen, haalt me uit de inbakerslaapzak en doet me een schone luier en romper om. Ze zet me alvast in mijn skipak: rits dicht, drukknopen dicht. Ik word naar beneden getild en in mijn peuterstoel gezet en vastgezet met de gordel.

Met een slab om krijg ik een boterham gevoerd. "We gaan zo naar de stad. Peter, zet jij de duowagen buiten of nemen we de draagzakken?" vraagt mijn tante. "Nee," zegt mijn oom, "de duowagen." Ik word uit mijn stoel in de duowagen getild en vastgezet met de gordel. De zak van de duowagen gaat dicht met mijn armen erin zodat ik niks kan doen. "Er is kans op regen," zegt mijn oom tegen mijn tante, "pak het zeil maar."

Toen zat ik met luier, in mijn skipak, in de duowagenzak, met regenzeil eroverheen vast. We gingen rijden en gingen een baby-peuterwinkel in. Er werd gepraat met de winkeleigenaar en iets gepakt. Weet je wat? Een voetenpyjama met rugrits met Winnie de Poeh erop en nieuwe luiers.
Toen gingen we naar de Plus en daar kochten ze namaakmelk en een babyfles. Daarna gingen we naar het huisje. Ik werd uit de duowagen getild, kreeg een schone luier om, de voetenpyjama aangedaan, en werd in de box gelegd met het skipak aan. Toen kreeg ik een flesje melk en werd naar bed gebracht voor mijn middagslaapje, met een schone luier om in de inbakerslaapzak.

Om half drie werd ik uit bed gehaald voor een fruithapje en in de box gelegd met babyspeelgoed. "Als je niet speelt, krijg je geen eten en ga je gelijk naar bed," werd er gezegd. Ik was zo dom om niet te spelen, dus ik werd opgepakt, kreeg de voetenpyjama en skipak aan, in de duowagen gelegd, gordel om, duowagenzak dicht, en het regenzeil dicht. Ik werd binnen neergezet in een kast. Toen viel ik in slaap.
Het is maar een idee.
Succes.
 

luiergebruiker

Gewaardeerd Lid
Deel 4

De volgende ochtend werd ik uit de duowagen gehaald en een fles gehad in de box gelegt als je niet gaat spelen dan ga je weer in de duowagen ik had een hele volle luier in een romper in me voetenpyjama in me skipak te spelen met het baby speelgoed en me Tante zei goed bezig ik zal je een schone luier om doen want we gaan zo wandel door de bergen en de stad zei me Tante er werd een schone luier om gedaan en weer in me voetenpyjama in me skipak in de box gelegt. Toen kam me oom aan lopen met twee draagzakken zet jij Willem alvast in de draagzak dan doe ik ezra wel in de draagzak toen werd ik door me Tante weer in de draagzak gezet met de beenriempjes zo strak dat ik uitschreeuwden van pijn maar ze hoorden niks want de speen zat in me mond dus toen kon ik helemaal niks en toen had me oom ondertussen ezra in de draagzak en zag dat bij hem de bandjes niet zo strak zaten, me Tante zei neem jij Willem op je rug en dan doe ik ezra, das is goed zei me oom en werd ik op de rug van me oom getild en we gingen lopen via de stad naar de bergen en toen een stuk gelopen te hebben kreeg ik zo'n kramp in me buik en poepte ik het er uit het verspreide natuurlijk weer en toen moest ik opeens ook plassen ik voelde dat het zich mengde met de poep dat was zo vies op de helft van de route kreeg ik weer een fruithapje appel deze keer toen weer terug waren bij ons huisje werd ik weer in de box gelegt en toen alles klaar was kreeg ik een schone luier om ik werd weer in me voetenpyjama en skipak gehesen in me inbakerslaapzak gestopt en op de bank gelegt en de tv aan met babytv op de tv en ik kreeg weer me fles met nepmelk en daarna weer in me bed gelegt ik had het zo heet dat ik het in me broek deed alle 2 de nummers toen werd ik weer om 3 uur weer uitbed gehaald en me Tante zei wij hebben lekker geskied maar jij mog niet mee baby'tje van me ik wou haar hoeken maar dat lukte niet door de inbakerslaapzak en werd op het verschoningskussen gelegt en kreeg een nieuwe luier om maar zonder de boven kant te openen toen werd alles dicht geritst en op de bank gelegt met babytv op de tv aan natuurlijk weer me fles toen werd ik werd mijn inbakerslaapzak uitgedaan en werd weer in de box gelegt en ik ging niet spelen en voor straf moest ik in de duowagen in me kleren die ik al aan had gordel om zak van de duowagen dicht regenzeil dicht naar de stad en ik moest mee naar de winkel waar ze baby spullen kopen en me Tante kocht een rammelaar, geluidboekje en andere spullen toen weer thuis weer in de inbakerslaapzak gestopt en in bed gelegt. Toen sliep ik gauw.

Het volgende verhaal komt over een tijdje
 

Paddy

Superlid
Even als voorbeeld hoe de text er dan uit had gezien:
De volgende ochtend werd ik uit de duowagen gehaald en in de box gelegd met een fles. "Als je niet gaat spelen, dan ga je weer in de duowagen," werd er gezegd. Ik had een hele volle luier, in een romper, in mijn voetenpyjama, in mijn skipak, terwijl ik met het baby speelgoed speelde. Mijn tante zei: "Goed bezig, ik zal je een schone luier om doen want we gaan zo wandelen door de bergen en de stad." Er werd een schone luier om gedaan en ik werd weer in mijn voetenpyjama en skipak in de box gelegd.

Toen kwam mijn oom aanlopen met twee draagzakken. "Zet jij Willem alvast in de draagzak, dan doe ik Ezra wel in de draagzak," zei hij. Toen werd ik door mijn tante in de draagzak gezet met de beenriempjes zo strak dat ik uitschreeuwde van pijn, maar ze hoorden niks omdat de speen in mijn mond zat. Toen kon ik helemaal niks meer doen. Ondertussen had mijn oom Ezra in de draagzak gezet en zag dat bij hem de bandjes niet zo strak zaten. Mijn tante zei: "Neem jij Willem op je rug en dan doe ik Ezra." "Dat is goed," zei mijn oom en ik werd op zijn rug getild.

We gingen lopen via de stad naar de bergen. Na een stuk gelopen te hebben, kreeg ik zo'n kramp in mijn buik en poepte ik het eruit. Het verspreidde zich natuurlijk weer. Toen moest ik opeens ook plassen. Ik voelde dat het zich mengde met de poep. Dat was zo vies. Halverwege de route kreeg ik een fruithapje, deze keer appel. Toen we weer terug waren bij ons huisje, werd ik weer in de box gelegd. Toen alles klaar was, kreeg ik een schone luier om. Ik werd weer in mijn voetenpyjama en skipak gehesen, in mijn inbakerslaapzak gestopt en op de bank gelegd met de tv aan en BabyTV op. Ik kreeg weer mijn fles met nepmelk en daarna werd ik weer in bed gelegd. Ik had het zo heet dat ik in mijn broek plaste, allebei de nummers.

Toen werd ik om drie uur weer uit bed gehaald en mijn tante zei: "Wij hebben lekker geskied, maar jij mocht niet mee, baby'tje van me." Ik wilde haar slaan, maar dat lukte niet door de inbakerslaapzak. Ik werd op het verschoningskussen gelegd en kreeg een nieuwe luier om, maar zonder de bovenkant te openen. Toen werd alles dichtgeritst en ik werd op de bank gelegd met BabyTV aan natuurlijk en weer mijn fles. Toen werd mijn inbakerslaapzak uitgedaan en werd ik weer in de box gelegd. Omdat ik niet ging spelen, moest ik voor straf in de duowagen, in de kleren die ik al aanhad. Gordel om, zak van de duowagen dicht, regenzeil dicht, en naar de stad. Ik moest mee naar de winkel waar ze babyspullen kopen en mijn tante kocht een rammelaar, een geluidboekje en andere spullen. Toen we weer thuis waren, werd ik weer in de inbakerslaapzak gestopt en in bed gelegd. Toen sliep ik gauw.
 

luiergebruiker

Gewaardeerd Lid
Deel 5

De volgende ochtend lag ik met een helemaal te zweten in me pak, het leek uren te duren voor dat me oom binnen kwam. En me uitbed Haalde toen inbakerslaapzak uit kleren uit luier af. En ik werd in een bad gezet. Ik werd gewassen met zwitsal, ik wou zeggen dat het lekker rook maar ze verstonden het niet. Door de speen toen werd ik weer uitbad getild. En kreeg weer een luier om en me voetenpyjama. Ik werd naar beneden getild en in me peuterstoel vast gezet, voor me boterham met natuurlijk een slabbetje om. En ik zag dat me kleine neefje op een normale stoel zat ik vroeg aan me Tante waarom, ezra op een normale stoel zat en me Tante zei als jij niet had gepoept in je luier, had je daar gezeten en in een normaal bed geslapen. Je het je goed gedragen daarom mag vanmiddag mee skiën. Maar moet je dan nu goed gedragen maar je slaap en eet op dezelfde plek. En de straf gelt nogsteeds ik gedroeg mij goed.

Toen het middag was werd ik in me skipak gehesen en in de auto gezet. Toen we bij de piste waren werd ik uit de auto getild in de draagzak getild. Ik vroeg waarom en me Tante zei je gaat niet zelf op de ski's, maar je oom jij mag bij hem op de rug. Toen we klaar waren gingen we naar de auto, uit de draagzak in de auto vast gezet. En we gingen terug naar het huisje. Bij het huisje in de duowagen naar de plus voor nieuwe luiers en babyvoeding. Toen we klaar waren gingen we terug. Terug werd ik in de box gelegt, met een schone luier en voetenpyjama. Om te spelen met de rammelaar. Later die dag werd ik op de bank gezet om voor gelezen te worden. In me inbakerslaapzak, en flesje melk en me Tante zei nu naar bed. Het is al laat.

Het volgende verhaal komt over een tijdje

Is dit beter?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Op wintersport met Tess O 37
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
tb_laurens Luiers tijdens wintersport Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L Wintersport Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
WhaleKing Wintersport W 0
WhaleKing Wintersport herinneringen Polls (T) 1
GB84 Strenge mommy, daddy, oom of tante ? Contact advertenties 0
B 1 maand logeren bij tante en teun L 5
T Wonen bij tante W 3
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
N Tante (18 + !) 16+ Verhalen 8
Tante Linda (cdtv) Tante Linda, nieuw Voorstellen 30
Tante Linda (cdtv) Een nieuwe Tante Voorstellen 15
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
H Logeren bij oom en tante L 10
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
luiernl Betrapt en lekker luieren bij tante Monique B 10
J Tante stelt zich voor Voorstellen 10
J Ik ben Tante geworden Voorstellen 1
J Bij tante Joke 16+ Verhalen 130
I vreemd bezoek bij tante V 40
yoyo Luierstraf van tante L 6
MSaMantha jouw nieuwe mama, tante of juf? Voorstellen 22
S Logeren bij tante Kiara L 32
underjamsftw Het onvergetelijke luierweekend bij tante Anja O 14
J Tante T 28
A Tante Evelien T 11
A Tante Tess T 1
A Tante Fleurtje T 2
A Tante Anja T 4
A Tante T 4
DL_Michel Verhaal Klaar Bij Tante Wil B 4
DL_Michel het Verhaal van oom Paul V 0
DL_Michel Verhaal Klaar de Afspraak met oom A 3
Bovenaan