hoe mijn vriend mijn beste vriend werd

gommu

Gewaardeerd Lid
kindslaapt2

Hoe mijn vriend mijn beste vriend werd

Dit is me eerste verhaal ik ben benieuw of jullie hem leuk vinden.

hoofdstuk 1

Het was half 8 in de ochtend en de wekker ging voor de laatste keer af voor school.
Langzamerhand werd ik wakker en begon ik te denken aan de laatste dag van school. Ik stapte uit m’n bed en liep geruisloos naar beneden om te ontbijten. Beneden aangekomen merkte ik op dat me ma al weg was.


Dus ik keek in de koelkast voor eten, zoals gewoonlijk was er niks te eten. Ik pakte daarom maar me fiets en deed de achterdeur op slot om vervolgens naar school te fietsen. Onderweg naar school was ik aan het denken of het wel zinvol was om naar school te gaan, het was immers de laatste dag voor de grote vakantie. Om eerlijk te zijn had ik er niet zoveel zin in. Dus fietste ik maar naar de plaatselijke supermarkt. Kocht twee blikjes RedBull en liep de winkel weer uit. Eenmaal weer op de fiets kwam ik een klasgenoot tegen. “Heey Bryan jij hier?”, was mijn vraag terwijl ik hem aankeek. “Ja” riep Bryan volluit “dus jij hebt er ook gekozen om vervroegd vakantie te nemen?.” Vroeg ik aan Bryan die als antwoord alleen met zijn hoofd ja knikte.

“Heb je zin om bij mij te komen chillen Lucas?”, Vroeg Bryan aan me, terwijl ik mijn tweede blikje RedBull naar achtere tikte. “Ja kan.” Zei ik, met dat gezegd te hebben fietste ik snel achter mijn vriend aan naar zijn huis. Bij hem thuis aangekomen gingen we snel zijn huis in. “Kom laten we naar je kamer gaan Bryan.” Zei ik tegen hem. “Nee daar heb ik geen zin in Lucas”, zei Bryan. Ik keek hem een beetje vragend aan en vroeg vervolgens “heb je wat te verbergen Bryan?”


“Nee maar ik wil niet dat je naar boven gaat”, zei Bryan maar dat weerhield me niet, met gemak duwde ik hem omver en rende voor de gein naar zijn kamer. Via de hal en de trap naar boven te zijn gekomen. Zag ik een overloop met vijf deuren. Ik deed snel alle vijf deuren open, dit aangezien ik niet wist welke kamer van mijn klasgenoot was. Pas nadat ik de tweede deur open deed, gingen mijn mond en ogen wijd open van verbazing. Wat ik daar zag was een blauwe commode, een ledikantje, een speelkleed met diverse gekleurde blokken erop en een paar autootjes.

Aan de linkerkant van de kamer stond een box met een ontelbaar hoeveelheid knuffels erin. En aan de andere kant van de kamer stond een linnenkast. Vol verbazing liep ik naar de kast toe, deed hem open en ik zag daar diverse rompertje’s, trappelzakken, sleepers en nog veel meer baby kleding. Met verbazing pakte ik een rompertje en zag dat ik deze met gemak aan zou kunnen. Ik riep vanuit de rare kamer Bryan, hij kwam rustig van beneden het huis de trap op en kwam naar mij toe lopen. “Wat is dit Bryan?! Wat moet je hier mee?” vroeg ik met een verbaasde stem aan Bryan. Als reactie zei Bryan in het begin niks maar keek hij een beetje verlegen naar de grond. Half om half, wist ik wel waar de spulletjes voor dienden maar ik wilde het graag van hem horen.

“Kom op je kunt me alles vertellen.” zei ik. Bryan keek me met een rood hoofd aan en zei “Zal je niks door vertellen Lucas ?” Ik glimlachte naar hem en zei. “Natuurlijk niet daar zijn we toch vrienden voor?”

“Oke…” zei Bryan tegen me. “Ik hou ervan om als baby of peuter te worden behandelt. Ik heb die gevoelens al zo lang en ik hou er gewoon van om luiers te dragen met rompertjes enzo erbij… en lekker in de box te spelen.”


“Wil… Will jij het ook proberen?” Vroeg Bryan voorzichtig aan mij. “Ehm… Nee ik wil niet” gaf ik als reactie aan hem, maar hier nam Bryan geen er genoegen mee. “Kom op anders vertel ik de hele klas na de vakantie dat jij nog s’nachts luiers draagt voor het slapen gaan en dat je in je bed plast!” Was zijn reactie. “Maar… maar… maar ik plas niet in mijn bed.” Zij ik op een geschrokken stem. “Hup op de commode NU! Anders ga ik het de hele klas vertellen ook al zal het niet waar zijn!” Zei Bryan, waarop ik uiteindelijk toegaf. “Oké, oke rustig ik ga al.”

Toen ik eindelijk op de commode lag, deed Bryan al mijn kleren uit. Ik lag dus met mijn naakt 16-jarige kont op de commode bij een leeftijds genootje die ook 16 was. Bryan smeerde me billetjes langzaam in met baby lotion en poederde me daarna met talk poeder in. Hierop tilde hij me op en schoof er een Tena Maxi luier onder mijn kontje en deed er nog wat poeder op m’n geslachtsdeel. Als laatst deed hij de luier bij me dicht. Voor een moment staarde ik naar voren en dacht bij mezelf wow dit voelt echt lekker aan. Hierna pakte Bryan een rompertje en een trappelzak uit de kast en deed deze bij me om. Als laatst legde hij me in de box en deed hem op slot. Bryan glimlachte naar wat hij had gedaan en zei “Ik ga mama halen.”. Nog geen vijf minuten later liep de moeder van Bryan de kamer binnen en zag mij geluierd en al in de box liggen. Er verscheen snel een glimlach op haar gezicht, “Ik wist het wel hoor Lucas” zei ze.

“Maar… maar hij heeft me gedwongen”, zei ik terwijl ik haar met grote ogen aankeek. “Als ik het niet zou doen, dan zou ie een roddel over mij beginnen in de klas.” De moeder van Bryan keek na deze opmerking om naar haar zoon die net achter haar staan. “Klopt dat?”, was haar vraag aan hem. Bryan keek op naar haar en zonder enige blik van spijt zei hij, ”Ja, ik heb gedreigd dat ik de hele klas zou vertellen dat Lucas nog in zijn bedplas.” Hierop keek ze weg van haar zoon en pakte uit de hoek een stoel, nam haar plaats erop en gebaarde haar zoon om over haar knie te gaan liggen. Enkele minuten later lag Bryan daadwerkelijk op haar knie met zijn billen omhoog en begon ze hem een flinke pak billenkoek te geven.

Het geluid dat de klappen maakten op zijn kont, klonk best raar. Ik keek op en toen zag ik opeens dat Bryan ook een luier droeg onder zijn kleding. In mijn gedachte vroeg ik me af of hij die luier al droeg toen we elkaar tegenkwamen in de supermarkt.

Uiteindelijk stopte de moeder van Bryan met haar zoon straf te geven en ze liet hem al snikkend op de grond zakken. Nu kwam ze naar mij toe, tilde me tot mijn verbazing met gemak uit de box en liep met mij op haar armen naar beneden. Ik was best verrast over het feit dat de moeder van Bryan zo sterk was.

Toen we eenmaal beneden waren zette ze me zachtjes op de grond en zei ze dat ze een flesje voor mij ging halen. “Je hoeft je niet de schamen hoor, Bryan vindt dit ook leuk.”, zei ze met een glimlach op haar gezicht. Een paar minuten later kwam ze weer de huiskamer binnen lopen met een flesje warm melk en pakte ze me op. Met gemak ging ze met mij op haar schoot zitten op de bank en duwde het speentje van de fles in mijn mond. Als automatische reactie begon, begin ik eraan te zuigen. Tot mijn verbazing smaakte het lekker, dit had ik niet zo verwacht.


Voordat ik het wist, was het flesje melk leeg en haalde de moeder van Bryan hem weg van me en verving hem met een rood gekleurd speentje die ze in mijn mond stopte. Eenmaal in m’n mond, begon ik aan het speentje te zuigen en voelde me wegzakken in de bank met de moeder van Bryan als mijn persoonlijke kussen. Dit tot genoegen van de moeder van Bryan, die merkte dat ik Langzamerhand in slaap begon te sukkelen. “Zal ik jouw lekker naar bedje brengen?”, zei ze zonder enige ruimte om mij een antwoord te geven.

Zonder enige moeite tilde ze me weer op en liep ze met mij in haar armen terug naar de babykamer. Daar aangekomen zag ik dat Bryan nog steeds in zijn box lag te huilen. Zonder op Bryan te reageren, legde de moeder van Bryan mij eerst neer in het ledikantje. Nu richtte ze haar aandacht op Bryan, pakte haar zoon uit de box en begon hem te troosten. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe ze Bryan een schone luier aandeed en liep vervolgens met hem de kamer uit om hem in het ledikantje te leggen in een andere kamer. Uiteindelijk kwam ze nog even op mijn kamer om me een fijne slaap/rust te wensen en zei dat we om vijf uur gaan eten.





wordt vervolgt .....
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update

nou dan ga ik maar snel beginnen met het vervolg zou niet meer dan 2-3 dagen hoeven te duren maar kan ook wel een week duren met deze hitte.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Leuk begin, ga zo door!
Maar als het een beetje langer duurt is ook niet erg hoor, ik vind het ook te warm om te schrijven ;)
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd deel 2

hier is ie dan het vervolg veel lees plezier


hoofdstuk 2



Ze liep de kamer uit en liep naar Bryan en zei toen tegen haar zoon dat ze ook wel effen een flesje voor hem wilde maken. De moeder van Bryan liep naar beneden en kwam al snel terug met een flesje melk voor Bryan.
ze liep naar Bryan en nam hem op schoot en stop de fles in de mond en ze zei: drink maar lekker kleintje van me. Bryan begon rustig te drinken aan de fles. Halverwege de fles voelde hij zich al slaperig worden en deed zijn oogjes dicht.
De moeder van Bryan zag dit en pakte de fles weg en stopte een speentje in Bryan mond. ga jij ook maar een lekker slaapje doen kleintje net als Lucas zei de moeder van Bryan en ze stopte Bryan in en verliet de kamer. Na een paar uur schrok ik wakker van de stem van de moeder van Bryan met de slaap in me ogen nam ze me op en liep ze naar Bryan ook hij werd wakker en werd ook uit bed gepakt. De moeder van Bryan liep naar beneden en zetten ons beiden in een kinderstoel en zette ons vast zo dat we er niet uit kunnen vallen en ze zei: effe wachten jongens eten komt er zo aan.



De moeder van Bryan ging naar de keuken en schepte daar 3 borden vol met nasi. En zetten de op het blad van onze kinderstoel en bond ons allebei een slabbetjes om en zei eet smakelijk. Wij begonnen rustig te eten en hadden al snel ons bordje leeg. Het eten was echt heel lekker. Toen we klaar waren met eten deed de moeder van Bryan ons slabbetje af en veegde onze mond schoon en haalt ons uit de kinderstoel.
Ze zetten ons neer op de grond en ze liep terug de keuken in.
Een paar minuten later kwam ze terug met 2 tuitbekers in haar handen.
De moeder van Bryan gaf er 1 aan mij en 1 aan Bryan.
Daarna pakte ze ons op en zette ons bij het speelkleed neer.
Zo nu kunnen jullie lekker spelen zei de moeder van Bryan.
Bryan begon te drinken en probeerde tegelijk ook te spelen met de autootjes.
Ik begon ook maar te spelen met de autootjes. ik vind het best leuk als een peutertje spelen dacht ik in mezelf tijdens het spelen.


Ik keek naar Bryan en zei; dit is eigenlijk best leuk waarom ben jij hier mee begonnen? Bryan keek me aan en zei; ik fantaseer wel eens dat ik een klein jongetje ben en heb dit tegen me moeder gezegd. Nou oké zei ik en ging verder met het spelen.


Het was inmiddels alweer zeven uur s,avonds en de moeder van Bryan kwam naar me toe en zei; ik heb je moeder gebeld en zei vond het goed dat je een paar weken blijft. Je moeder komt morgen effen langs om te kijken hoe het gaat voegde ze eraan toe. Zo ik zal effen een flesje melk voor jullie maken ben zo terug zei de moeder van Bryan en ze liep weer naar de keuken.


Toen ze terug kwam had ze 2 flesjes in haar handen. Ze zetten de 2 flesjes op tafel en ze liep naar ons toe, toen ze bij ons was pakte ze ons beide op en nam ons mee naar de bank. De moeder van Bryan kwam in het midden zitten en zetten mij links van haar en Bryan recht van haar.


Ze pakte de 2 flesjes en stopte de fles bij ons in de mond. We begonnen allebei rustig te drinken.
Na een paar minuten waren de flesjes leeg, de moeder van Bryan zetten de flesje terug op tafel. Zo nu is het bedtijd voor mijn 2 kleine mannetjes zei de moeder van Bryan. ze pakte ons beide op en liep met ons op naar de kamer van Bryan. Eerste legde ze mij op de commode, ze deed mijn kleertjes uit en daarna deed ze me een schone luier om. Nadat ik de schone luier omhad deed ze mijn rompertje dicht en pakte ze een pyjama met voetjes en deed deze bij mij aan. ze pakte me van de commode en legde me in een ledikantje en stop een speen in mijn mond en gaf me een knuffel.


Nu liep ze naar Bryan toe en deed hetzelfde bij hem. Toen hij ook eenmaal in het ledikantje naast mij lag. Liep de moeder van Bryan naar de deur. Ze zei nog voor ze de deur sluite slaap lekker kleintjes en ze liep weg.
Toen de moeder van Bryan weg was draaide Bryan zich naar mij toe. Haalde zijn speentje uit mijn mond en vroeg aan me hoe ik dit vond. Ik zei tegen hem: dit is echt geweldig ik wil dit wel vaker doen samen met jouw. Bryan antwoorden terug: ik vind dit ook leuk zo samen met zijn tweetjes. Ja zei ik dit is zeker leuk zo dit doen we vaker hè na de vakantie.
Bryan zei; ik ga slapen en stopte zijn speentje weer terug in zijn mond en ik deed hetzelfde. Na een paar minuten viel ik al in slaap omdat ik moe was geworden door de melk.


De volgende morgen werd ik wakker en zag dat Bryan al weg was. En ik merkte dat me luier vies was ik dacht hoe kan dat nou keek naar de wekker en zag dat het 11:00 was. Ik ging om mamma roepen en dacht plots in mezelf ga ik haar nu al mama noemen.


De moeder van Bryan stond al gauw in de deur opening van de kamer.
En zei; oh ik ruik dat het laxeermiddel ook bij jouw hebt geholpen. Ze tilde me op en legde me op de commode en verschoonde me. Nadat ik weer een schone luier aanhad tilde ze me op en schaf me een zoentje op het voorhoofd en zei kijk eens hoe gelukkig je ben dat is fijn hé zo droge luiertje.



Ze droeg me naar beneden en legde ze me in de box in de woonkamer en zei; ik heb deze box effen hier snel in elkaar gezet. Zo ik ga effen eten klaar maken zei de moeder van Bryan en ging naar de keuken. Een kwartier later kwam ze terug met gebakken ei op brood in stukjes gesneden.


Ze zetten ons in onze kinderstoelen en zetten bij allebei een bordje met gebakken ei op het tafeltje. Wij begonnen rustig met eten en de moeder zelf at een gekookt eitje en een boterham met pindakaas. Het eten was na zo ongeveer 5minuten op en de moeder van Bryan haalden ons uit de kinderstoelen. Ze legde ons op het speelkleed en verliet de kamer.


Een half uur later hoorde ik de bel gaan en ik schrok.
En ik dacht terug aan het gene dan mijn moeder vandaag langs zou komen.
Ik wilde opstaan om me te verstoppen voor mijn moeder.


Maar het was al te laat.
Mijn moeder komt de kamer binnen lopen en ziet mij liggen. liep naar me toe en ze tilde me op nam me mee naar de bank en ze vroeg aan me: ben je lief geweest kleintje van me ? ik antwoorden dat ik lief was geweest.



de moeder van Bryan kwam naast mijn moeder zitten. mijn moeder zetten me op de grond en zei ga maar weer lekker spelen de mammie moet effe praten.
Ik liep terug naar de speelkleed en ging rustig verder spelen met Bryan terwijl ik mijn moeder hoorde praten maar kon niet horen wat ze zeiden.

Na een uurtje kwam de moeder van Bryan ons een tuitbeker brengen en een bakje met chips. We hadden dorst en honger gekregen dus we begonnen te eten en te drinken. Toen alles op was merkte ik dat ik moet plassen. Ik wist dat ik de wc niet mocht gebruiken en het in de luier moest doen.


Dus ging liggen en probeerde rustig in mijn luier te plassen. Na een paar pogingen voelde ik mijn luier warm worden.
Bryan zag dit en kreeg een glimlacht op zijn gezicht. Hij zei dat voelt lekker hè. Ja antwoorden ik. Ik ging verder met spelen en was zo lekker bezig dat ik niet merkte dat me moeder me aan het bekijken was.


Die waarschijnlijk blij is dat ze haar kleintje weer terug hebt. En rond half twee zei de moeder van Bryan; en nu is het tijd voor jullie middag dutje maar eerst nog effen een flesje. De moeder van Bryan liep naar de keuken pakte 2 flesje uit de koelkast en zetten ze in de flessen warmer.


Na een paar minuten zijn de flesjes al op tempratuur en kwam de moeder van Bryan weer de woonkamer binnen met 2 flesjes in haar handen. Gaf er een aan mijn moeder en ze gingen allebei zitten op de bank en gebaarde ons om op schoot te komen zitten.

we kroppen naar onze moeders en klommen op schoot en gingen tegen onze moeders aan liggen. Ze stopte beide een fles in onze mond en wij begonnen rustig te drinken. Toen de flesjes op waren zetten ze de flesjes op tafel en tilde ons op en droegen onze naar de babykamer. Eerste deden de moeders ons een schone luier aan en legde ons daarna in de ledikant en zeiden welterusten en mijn moeder zei ik zie jouw donderdag wel weer lucasje. De moeders verlieten de kamer en ik en Bryan vielen al snel in slaap.




wordt vervolgt......
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd deel 3

hier is ie dan het vervolg

het is wat kort maar goed dan zal er morgen ofzo weer een vervolg zijn :)

hoofdstuk 3


Twee uurtjes later schrok ik wakker van een hard geluid ik keek om me heen om vaste te stellen wat het was. Maar zag niks ongewoon behalve al het babyspul in de kamer. Het is inmiddels vier uur in de middag en ik begon weer honger te krijgen. En zag Bryan naast me nog rustig slapen die zal nog wel een tijdje slapen.
Ik ging rustig spelen met me knuffel en maakte daar niet teveel geluid voor zodat Bryan niet wakker werd. Een kwartier later stond de moeder van Bryan in de deur opening. De moeder van Bryan tilde me op en zei ; kom maar dan kan je benende even spelen. En ze liep met mijn op haar arm naar benende. Toen ze beneden was zetten ze me in de box waar een hoop speelgoed in lag. Ik begon rustig te spelen. De tijd vloog voor bij en voor ik het wist was Bryan ook wakker geworden.

Ook hij werd in de box gezet en we kregen beide een tuitbeker met ranja. We dronken beide de tuitbeker leeg. Toen vroeg de moeder van Bryan of we wilden buiten spelen. Ja zeiden we in koor. De moeder van Bryan pakte ons beiden uit de box en liep met ons naar buiten en zetten ons in de zandbak. We pakte beide een emmer en schep en begon aan een groot zandkasteel.


Na een paar minuten verdween de zon achter een regenwolk. Ik keek omhoog en voelde dat er een druppel in mijn gezicht viel. Ik keek naar Bryan en zei: het begint te regen. Hij keek ook omhoog en bij hem viel ook een druppel in zijn gezicht.


Op het moment dat we wouden op staan om naar binnen te gaan. Begon het super hard te regen. We rende naar de deur en wilde deze open maken maar hij was dicht. We bonkten op de deur en schreeuwde doe open doe open. Maar niemand kwam. We renden snel naar de buiten tafel en gingen daaronder zitten om te schuilen. 1uur later ging de achterdeur open en zei de moeder van Bryan; sorry jongens ik was boodschappen doen.


Wij renden snel naar binnen. De moeder van Bryan tilde ons op en liep naar boven. Verschonende ons en deed ons droge kleertjes aan. toen we eenmaal weer benende zetten de moeder van Bryan ons voor de tv en zette een film op. Wij keken aandachtig naar de film. Ondertussen was de moeder van Bryan eten aan het maken.


Toen de film ongeveer op de helft was riep de moeder van Bryan dat het eten klaar was. Ze liep op ons af zetten de film op pauze en tilde ons op. Ze zetten ons in onze kinderstoelen en zetten de borden met eten op ons tafeltje. Het menu van vandaag was; gebakken aardappelen sperziebonen en kippenvleugeltjes.


Ze deed ons een slabbertje en zei eet smakelijk kleintjes van me. Wij begonnen met eten terwijl de moeder van Bryan haar eigen bord haalden en ook aan tafel ging zitten. toen we allemaal klaar waren. Stond de moeder van Bryan op haalde ons uit onze kinderstoelen.


Zo eerst even handjes wassen en dan mogen jullie verder film kijken. we liepen naar de kraan en hielden beiden onze handjes onder het water en wasten ze daarna pakte de moeder van Bryan een handdoek en droogde onze handjes af.


Bryan renden meteen daarna naar de bank en ik volgde hem. De moeder van Bryan kwam achter ons aan en ze zetten de film weer aan. toen de film afgelopen was zetten de moeder van Bryan de tv uit en zei; het is bedtijd jongens.


Ik vond het eigenlijk nog te vroeg en zei; awwh mogen we niet nog wat langer opblijven het is nog maar zevenuur en het is vrijdag. De moeder van Bryan antwoorden; nee jullie zijn nu klein peutertjes die blijven niet zo lang op. Ik zal nog een flesje voor jullie klaar maken en daarna breng ik jullie naar bed.



wordt vervolgt ....
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update

zo effen foutje ect. eruit gehaald nu verder om een vervolg te maken.


ik heb effen geen tijd gehad om verder te gaan.

was met andere dingen bezig.
en heb nu nog effen geen ideetjes om verder te gaan.

maar ik begin wel vanavond weer aan het verhaal


en wat vinden jullie van het verhaal tot nu toe ?
 

gommu

Gewaardeerd Lid
Poepluiertje11 zei:
Nice verhaal! !1
bedankt jij maakt ook best wel goeie verhalen alleen jammer dat je die van Mijn droomvakantiebabyweekje niet heb af gemaakt.


je zal er nog mee door kunnen gaan als je wilt
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd deel 4

hier is weer een vervolg


hoofdstuk 4




De flesje waren al snel klaar ze gingen zitten op de bank en gebaarde ons om bij haar te komen zitten. We kropen naar de moeder van Bryan en gingen naast haar zitten. Ze stopten de flesjes in onze mondjes en wij begonnen rustig te drinken. Ik dacht hier aan kan ik wel wennen geen verantwoordelijk heden niks echt heerlijk. De flesjes waren al snel leeg de moeder van Bryan legde ze weg. Tilde ons beide op en ging naar de babykamer deed ons een nachtluiertje aan. Legde ons in het ledikantje en wenste ons welterusten.

De volgende ochtend werd ik half elf wakker. Bryan lag zoals het meer gebeurt nog steeds te slapen. Ik begon maar weer rustig met me nu inmiddels favoriete knuffel te spelen. Het duurde niet lang voordat de moeder van Bryan in de deur opening stond. Ze kwam op me af en tilde me uit ,t ledikantje . hoe gaat het met me kleine ventje.
Ik zei mag ik weer in de box spelen ivonne. (zo heet de moeder van Bryan). Noem me maar mama of mammie je bent toch mijn kleine schat zei ivonne.

Ze liep met mijn op haar arm naar beneden in de box en zei ga maar lekker spelen hoor. Ik begon rustig te spelen met de knuffels en was zo op in het spel dat ik niet merkte dat mama me aan het bekijken was vanaf de bank terwijl ze een tijdschrift leest. Ik was zo lekker bezig de tijd vloog voorbij en rond half twaalf kwam Bryan er ook bij. Ik zei zo lekker geslapen slaapkopje. Hij zei ja heel goed zelfs. Dats mooi zei ik en ging weer verder met spelen.
De tijd vloog voorbij het is alweer twaalfuur s,middags. Mama roepte eten jongens we werden een voor een uit de box gehaald en in onze kinderstoel zette. Er stond een boortje met pap en een flesje melk op het blad van de kinderstoel. Ik keek mama vragend aan ze zei: sorry jongens jullie worden nu behandelt als peuters en daar hoort dit nou eenmaal bij.


Ik begon maar met eten en al snel was me boordje leeg het was nog best lekker ook. Hierna begon ik van de fles te drinken. Lekker warme melk hmmmmm heerlijk!!. De fles was binnen een paar minuten op de moeder van Bryan tilde me op en liep met me na boven. Ze legde me op de commode deed me rompertje open en maakte de plakstrips van me luier open. Oef wat een stank zeg zei mammie. Ik keek naar me luiergebied en zag dat ik helemaal onderzat. Ik dacht wat is dit nou ik heb het niet eens gemerkt.

Ik zei dit tegen mama en die zei; ik heb niet eens laxeermiddel in je flesje gedaan dit keer liefje. Nouja het maakt toch niet uit je bent mijn kleine knulletje. Ze begon met verschonen en praten tegen me net zo als je tegen een echt peuter praat. Ik vond dat wel leuk. Ze smeerde me billetjes in me crème mama zei; je begin een beetje luier uitslag te krijgen dat willen we toch niet hè. Ze poederde me nog effen in tilde me benen wat op en schoof snel de luier eronder.

Ze poederde nog een beetje me geslacht deel en trok de luier tussen me benen door en maakte de plakstrips vast. Zo nu ben je weer schoon. Ze zei ; trap is lief met je beentjes ik deed wat ze zei. awh zo schattig dit en aaide effen door me haren die best wel een beetje lang waren. Ze zei zal ik effen de kapper voor je bellen schatje.
Ja is goed mammie zei ik.

Ze legde me neer op het speel kleed en zei ga maar lekker spelen. Ik begon te spelen met autootjes en deed een groot ongeluk na. Wat ik altijd al leuk vond om te doen. Mama liep naar beneden en kwam even later terug met Bryan en verschonend hem en zetten hem neer naast mijn op het speelkleed. Bryan begon rustig te spelen met de autootjes en deed met me mee. Mama zei ik heb een afspraak met de kapper gemaakt voor jullie hij zal jullie haar in een peuter model knippen. Is goed zijden Bryan en ik in koor.


Het was inmiddels alweer twee uur s,middags. Mama kwam naar ons toe en zei dat wel in bad moesten gaan zodat ons haartjes knipbaar zijn voor de kapper. We gaven beide mama een handje en ze liep met ons aan de hand naar de badkamer. Liet het bad vol stromen. ik wou er gelijk in springen maar mama hield me tegen effen wachten boeffie. Bryan lachte een beetje en zei ik wist dit al lang hoor lucasje. ik zei: jah ik wist het wel van mezelf maar durfden nog niets tegen iemand te zeggen.

Na vijf minuutjes was heb bad vol en mochten we er eindelijk in. Mama deed nog wat badschuim van zwitsal erin en liet ons spelen met wat bootjes en eendjes. We gingen een beetje spelen terwijl de mama ons in de gaten hield. Na tien minuutjes spelen begon mama ons te wassen. Toen ze klaar was liet ze ons nog effen een paar minuutjes spelen. Ze haalde ons eruit en droogde ons af met een heerlijk zachte handdoek.
Ze kleden ons aan rompertje met een grote beer erop tuinbroek en een shirtje met korte mouwen en daar op een tijgertje. Ze gaf me ook nog een mijn lieveling knuffeltje het shirt was wel toepasselijk want me knuffeltje was een klein tijgertje. Je ziet er leuk uit hoor lucasje zei Bryan. Ja he maar het is wel eng om zo naar de kapper te gaan hoor verluisterde ik in Bryan,s oor. Mama hoorde dit en zei; je hoeft niet bang te zijn hoor lucasje als gewoon normaal doet letten ze niet zo op je. Maar ik vind het eng. Laat je niet tegen houden door die andere mensen lucasje heb gewoon schijt aan ze.


Bryan was het zelf gekleed maar hij had een beertje op zijn shirt ook wel toepasselijk voor zijn lieveling knuffel. Zo zijn jullie klaar om te gaan jongens vroeg mama. Het is zondag dus we gaan naar me vriendin zij is een kapster gespecialiseerd op kleintjes. Willen jullie lopen of zal ik de buggy pakken vroeg mama. Ik zei : buggy !!!. oké dan ben zo terug en effen later kwam mama terug met een dubbelen buggy (zoals je ziet bij een tweeling). We gingen erin zitten en ze maakten de riempjes vast en zei: oké nu kunnen we vertrekken.


Pakt nog een luiertas en zetten die onderin de buggy. En droeg haar handtas om haar schouders. Eenmaal bij het huis van de vriendin van mama aangekomen belde mama aan. Er werd zowat gelijk is open gedaan en er werd gezegd: kijk is wie we daar hebben. Twee lieve schatjes kom maar binnen Ivonne zei de kapster. Mama reed buggy de hal in en zette het daar neer op de rem haalde ons eruit. Droeg ons naar de kinderstoelen bij de eettafel en deed het tuigje vast.


de kapster liep naar ons toe en zei : zo die haartjes kunnen nodig geknipt worden. Bij lucasje bedekt het zelf zijn oogjes. daar zullen we maar snel wat aan doen. Zullen we dan maar beginne bij jouw lucasje vroeg de kapster. Jah is goed zei ik. de kapster pakte een kam spuiten wat met een plantenspuit en begon met mijn haren te knippen. Ondertussen praten ze met onze mama en Bryan. Maar ik had totaal geen zin om te kletsen. Na zo,n 25minuten was de kapster klaar hield me een spiegel voor en zei wat vindt je Lucasje?. gaaf zeg zei ik dit is veel beter. Oké die is tevreden zei de kapster tegen Ivonne.


Nu begon ze met Bryan,s zijn haar en dat duurde ook zo ongeveer 25minuten. Zo dat is weer gebeurt. Ik begon een beetje te zeuren om een flesje melk. Ivonne zei tegen de kapster tja dat krijg je als je ze geen middag dutje laat doen. Tegen mijn zei ze sorry schatje ben ik vergeten mee te nemen. Wacht maar effen zei de kapster. Ze liep naar de keuken pakten een flesje melk uit de kast. Deed daar wat poeder in en wat heet water in en schudden het. Deed er toen wat koud water in en toen was het perfect op temperatuur. En deed dit nog een keer voor Bryan.

Ze haalden ons uit de kinderstoelen en gingen zelf op de bank zitten. de kapster en mama gebaarde ons om te komen. We kropen naar ze toe onderweg verluister ik in Bryan,s oor ga jij maar bij de kapster. Bryan deed wat ik zei en ik ging bij mama zitten. Ze liet me dwars op haar schoot liggen en stopte de speen in me mondje. En zei drink maar fijn kleintje van me. Klok klok klok ik zuigde aan de fles alsof me leven ervan af hing. Het flesje was daarom al snel op en ik zei Op!! . jah flesje is op heel goed hoor.
Bryan was even daarna klaar met zijn flesje. Ze zetten de flesje op de tafel. Mama tilde me op en liep met me naar de buggy. Zette me erin en deed het tuigje vast. de kapster deed hetzelfde met Bryan en had hem nu ook vast gezet. Zo dan ga ik maar weer zei Ivonne tegen de kapster. Doei zijden ze en we reden weg. Ik was best wel slaperig geworden na het flesje en na een paar minuutjes rijden viel ik in slaap en Bryan ook.

Een uurtje later werd ik wakker in de buggy van de lucht van macaroni of was het spaghetti ik wist het zeker een van de twee. Ik roepte mammie, mama kwam gelijk aan lopen en zei och kijk je bent wakker. Ze haalden me uit de buggy en zetten me naast Bryan in me kinderstoel. Ik wreef nog het slaap uit me ogen. Bryan zei: zo slaapkopje lekker geslapen. Ik zei zeker die buggy ligt wel lekker. Ja ik weet het zei Bryan ik ben er vaak genoeg in slaap gevallen.

Mama liep de kamer in met de pan met macaroni. Ik dacht bij mezelf zie je wel ik had toch gelijk. Ze schepte twee borden op en zetten ze op ons blad neer met een lepel erbij. En voor haar zelf ook een boord. Deed er nog wat geraspte kaas overheen roerde het effen door. Hetzelfde deed ze bij ons. En zei toen: eetsmakelijk wel goed eten hoor jullie moeten nog groeien. We begonnen met eten na zo tien minuutjes was het eten op. Mama tilde ons op en zetten ons in de box.

Zo ga maar effen spelen dan ga ik wel afwassen. Ze liep naar de keuken en begon met de afwas. Wij begonnen met spelen en waren zo lekker bezig dat we niet merkte dat mama klaar was en op de bank een tijdschrift zat te lezen en naar ons keek af en toe. Het is inmiddels weer achtuur mama kwam naar ons toe en tilde ons uit de box en zetten ons op de bank liep naar de keuken pakte daar 2flesjes en kwam weer terug tussen ons in zitten. We zaten dicht tegen mama ze deed de speen van de flesje in onze mondjes. en wij begonnen rustig te drink. Toen de flesjes klaar was liep ze met ons op haar arm naar de babykamer.

Ze had geen enkel moeit om met ons beiden de trap op te lopen dat verbaasde me. in de babykamer legde mama Bryan eerst op de commode deed zijn luiertje uit en veegde zijn billetjes af met zwitsal doekjes. Poederde zijn billetjes in tilde zijn beentjes in de lucht en schoof snel een nieuwe luier onder zijn kontje. Trok hem tussen zijn beentjes door en deed de plakstrips dicht. Zo nu is mijn klein knulletjes klaar voor bedje gaf hem een knuffel en droeg hem naar het ledikantje. Deed hem nog effen in een trappelzak met rits op de rug.

ze Liep op mijn af tilde me van de vloer af en legde me neer op de commode. Verschoonde me luiertje. En zei zo jij bent ook klaar gaf me ook een dikke knuffel en legde me neer in ,t ledikantje. Ze gaf ons nog een nachtzoen en gaf onze speentjes en zei welterusten kleintjes morgen moeten jullie vroeg eruit dus slaap lekker. Zetten een babyfoon op de commode en liep toen de deur uit. Ze liet de deur op een kiertje en liep naar benende en ging een film kijken ze was precies op tijd want het was 20:30. Rond elf uur ging ze naar bed en viel al snel in slaap in haar tweepersoons bed.


word vervolg ....
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update

update : heb het eerste deel wat aangepast veel beter nu ook al zeg ik het zelf ;)
 

gommu

Gewaardeerd Lid
effen een dingetje tips en reacties zijn welkom laat effen weten wat je ervan vind tot nu toe.


ben bezig met deel 5. je mag best zeggen als ik een woordje heb weggelaten in me verhaal.
 

gommu

Gewaardeerd Lid
dats mooi om te horen :) heb al een vervolg wachten hier maar ik vind zelf dat ik nog effen moet wachten ermee want vindt hem nog te kort
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
SNOOPY_ hoe zouden jullie aan je (nieuwe) vriend/vriendin/ uitleggen dat je ABDL-er bent VVV 57
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
LuierN DL hoe het begon Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
Kai_ABDL Hoe Bespreek Ik Dit Met Mijn Partner? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Verhaal Klaar Babette - Hoe het is begonnen B 106
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Advies gezocht! Enema plugs/Opblaabare plugs. Wat? Hoe? Welke? 16+ Board 12
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 10
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Online ab? Hoe werkt dat? Algemeen 2
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
E Tips voor open Buttplug? Hoe? en Wat? 16+ Board 12
D DL en hoe het is gekomen Voorstellen 32
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
peka36 hoe adres ingeven in de shop Vragen & Info Shop 7
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 27
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Hoe je ooit begon met broekpoepen! Broekplassers en Poepers 9
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Erik-dl Hoe combineren jullie luiers en het hebben van kinderen? Polls 25
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
qwerty123 hoe kan ik een forumbeheerder bereiken? Forum en Chatregels 6
D40_NL Hoe vaak mastrubeer jij? 16+ Board 80
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
S Hoe Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
adidaslover Hoe blij ben je met jezelf? Polls 6
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
Mr_insecurious Hoe heb jij je CG gevonden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Luierliefhebber Brent hoe is jullie ervaring met gebruik van talkpoeder tijdens het luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_1988 (Hoe) Kom jij in ‘’de AB/DL stemming” in het bijzijn van andere? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
T Ben je incontinent en hoe ben je dat geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Nickie Hoe zeg ik dit op Algemene info 15
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
J Hoe dragen jullie je plasticbroek Plastic broekjes liefhebbers 76
L Hoe maak je je eigen foto album Algemene info 0
Daddy Stampertje Hoe kan ik mijn little straffen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
thomboy Hoe weinig mensen erop letten… Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Roberto1992 hoe lang houden jullie een luier aan? Pub 28
Similar threads
































Hoe


















Bovenaan