Zomersneeuw (TB, ML, TL, WL, NL, GL, VN, BP)

Welk cijfer geef je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 2 22,2%
  • 10

    Stemmen: 7 77,8%

  • Totaal stemmers
    9

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
Ik hoopte al dat iemand met deze zou komen! :D

Het zal helaas nog even duren voordat het duidelijk wordt. #17 of #18, geloof ik. Zal hem deze keer niet bewaren tot het laatste hoofdstuk. :lipzzz:nana
OMG
Hoe kun je dit doorgronden friendly super knap
En verder snakebite alle lof voor jou met dit super verhaal
Ik zie gewoon zo,n eenzaam strandhuisje voor me uit de laatste 2 harry potter films heerlijk

Gr LL
 

Lina

Toplid
Het doet mij aan iets heel anders denken waarom ze flared broeken draagt. Al kan ik het dan niet goed rijmen met de rest van het verhaal:2funny, maar weer goed geschreven Snakebite. Ik ben benieuwd naar de rest.
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Damn, dus het kan ook iets anders zijn.
De kans is groter dan 0%. :p

OMG
Hoe kun je dit doorgronden friendly super knap
En verder snakebite alle lof voor jou met dit super verhaal
Ik zie gewoon zo,n eenzaam strandhuisje voor me uit de laatste 2 harry potter films heerlijk

Gr LL
Dankjewel! Harry Potter was niet de referentie die ik zelf in gedachte had, maar ik zie wat je bedoelt. :D (Het was vooral een handige plek om Sam haar emoties te kunnen weerspiegelen in natuurverschijnselen, etc. :) )

Het doet mij aan iets heel anders denken waarom ze flared broeken draagt. Al kan ik het dan niet goed rijmen met de rest van het verhaal:2funny, maar weer goed geschreven Snakebite. Ik ben benieuwd naar de rest.
Je kunt altijd een gokje wagen. Het is voor mij soms ook een sport om de lezer op het verkeerde been te zetten, dus wie weet .. :)

de kruimel moet groot genoeg zijn om te zien, maar te klein om te zien dat het een kruimel is.
Interessante analogie! ;) :lipzzz



Morgen overigens weer een nieuw hoofdstuk. Ben de laatste tijd iets teveel bezig geweest met het schrijven van ZKV's.. :D
Het Contract
De Vakkenvuller
Bijlesweekend
Shoot
Flashback
 
Bovenaan